Tökéletes Kisvállalkozói Vevőszerző és Profittermelő kampány modell – I. esettanulmány

„…köszi Laci! Most a legnagyobb problémám az lett, hogy annyi munkát hoztatok, hogy nem tudom honnan szerzek ennyi új munkatársat?…” Bosznay Péter – Remode21 Kft.

Az esettanulmányban egy olyan sztorit ismerhetsz meg, amely többi, mint 20 millió forint árbevételt produkált az ügyfelünknek 2 hónap alatt, azonban a túlzott sikerek miatt félbe kellett hagyni.Az esettanulmány megmutatja azt az ÚJ modellt, amely által könnyedén tudsz új, “hideg” ügyfeleknek értékesíteni valamint elérni, hogy a régi vevőid újravásároljanak Tőled!

Ez a videó segít      

Offline és Online bizniszben egyaránt alkalmazható

Legyen webshopod vagy karbantartó vállalkozásod, működik!

Legendás ÜgyfélÉlmény: ami megkülönböztet Téged

Pontosan látni fogod, hogy milyen különleges élmény elemeket (könyv és audit) használtunk, amivel lenyűgöztük a leendő vevőket.

  10 féle iparágban is sikeresen teszteltük

  Több száz eladott termék és szolgáltatás ezen a folyamaton keresztül!

  Lépésről lépésre átlátható modell

  Az esettanulmányban érhető és egyértelmű magyarázatokat, képeket találsz.

  Csak a lényeget tettük bele!

Kendőzetlenül a kampányról

Minden eredményt, a siker okozóit és a kampány tanulságát is megismered!

Te csináld még jobban!

Miben fog Neked segíteni ez Tökéletes Kisvállalkozói Vevőszerző és Profittermelő kampány modell” esettanulmány?

Megmutatja, hogy tudsz eljutni a potenciális, leendő vevőidhez és lépésről lépésre végigvezet hogyan alakítsd ki saját vevőszerző folyamatodat!

Milyen eredmények születtek ebben az esettanulmányban, amelyekre büszkék vagyunk?

Összes megkeresett potenciális ügyfél: 364 db

Összes kiküldött könyv a potenciális ügyfeleknek: 237 db

Értékesítési konverzió 80%

Összes audit 53 db és STOP

Összes bevétel 26 millió Ft

Mit érhet el a céged, ha megvalósítod, amit az esettanulmány találsz?

Értékesítési konverzió 80%

Összes audit 53 db és STOP

Összes bevétel 26 millió Ft