???? [Legendás Vevőelégedettség] Ne hagyj pénzt az asztalon!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ne hagyj pénzt az asztalon!

✔️ Ahhoz, hogy legendás ügyfélélményt nyújts a leendő vagy meglévő váárlóidnak, gondold át, hogy milyen megoldásokat (termékedet vagy szolgáltatásodat) tudsz az ügyfeleidre számára adni, amelyek szuper értékesítési lehetőségek a számodra.
Azaz ne hagyj pénzt az asztalon!
————————

Ahhoz, hogy legendás ügyfélélményt nyújts a leendő vagy meglévő váárlóidnak, gondold át, hogy milyen megoldásokat (termékedet vagy szolgáltatásodat) tudsz az ügyfeleidre számára adni. Amelyek szuper értékesítési lehetőségek a számodra.

Azaz ne hagyj pénzt az asztalon!

Korábban szó volt arról, hogy a folyamataidban nézd át az érintési pontokat és ezen pontok mindegyikénél figyeld meg, hogy milyen frusztrációk, kihívások és célok vannak a vevőid fejében.

Például mi történik akkor, amikor az ügyfeled felmegy a weboldaladra és nehézkesen tudja csak letölteni a csalit? Ha leöltötte a csalid, akkor mi járhat a fejében? Mit gondol, hogyan tudja beépíteni a bizniszébe vagy továbbfejleszteni? Mitől lesz ezáltal sikeresebb az élete? Hogyan tud ezzel pénzt és időt spórolni vagy a munkatársai tevékenységét hatékonyabbá tenni?

Ha a folyamatod minden egyes lépésénél megvannak a frusztrációs és vágypontok, akkor elkezdhetsz azon gondolkodni, hogy milyen megoldási javaslatod lenne arra, hogy ezeket a frusztrációkat megszűntesd vagy a célokat megoldjad.

Ezzel kapcsolatban egy saját tapasztalatom

Bementem egy táplálékkiegészítőket árusító boltba azzal a kérdésemmel, hogy futáshoz milyen fehérjét tudok használni. Miután javasolták, hogy melyiket vásároljam meg, feltettek néhány segítő, törődő kérdést, amiből nekem egyértelműen az jött le, hogy ők segíteni, támogatni akarnak engem a célom elérésében. Tehát ott, abban az érintési pontban, ahogy bent voltam a boltban, abszolút kellemes érzés volt eltölteni azt a közel fél órát. Jól éreztem magam és ezt követően szívesen meséltem másoknak is erről a helyről.

Következésképpen, ha érintési pontonként megvan, hogy mik azok a gondok, amire Te megoldást tudsz nyújtani, akkor a meglévő és leendő vevőid azt fogják érezni, hogy foglalkoznak és törődnek velük, érdekesek és fontosak a cég számára és olyan megoldásokat kapnak, amelyek az életüket fogják támogatni.

Tehát, ha mindezek megvannak, akkor óriási lépést tettél annak érdekében, hogy leendő és meglévő vásárlód frusztrációját csökkentsd és olyan érzéseket kelts benne, ami miatt mesélni fog Rólad ismerőseinek, üzleti partnereinek és Hozzád fog visszamenni vásárolni vagy Téged fog kipróbálni először.

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba