[Ügyfélsiker] Óriási paradigma fal dőlt le bennem!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Óriási paradigma fal dőlt le bennem!

Egy teljesen új projektbe kezdtem bele egy új ügyféllel a mai napon.

Legendás ügyfélélmény rendszert tervezünk, rakunk össze és valósítunk meg. Annyiban speciális az ügyfelem, hogy ő MLM rendszerben dolgozik, egy magas szintű vezető.

Azzal a keresett meg, hogy a meglévő munkatársai és vásárlói számára különleges, legendás szolgáltatást szeretne nyújtani, illetve egy vevőgondozó és újravásárlásra ösztönző rendszert akar kialakítani.

Amikor leültünk közösen dolgozni az első konzultáció alkalmával, akkor ahogy haladtunk előre, egyre jobban kikristályosodott benne egy kérdés: lehet-e itt is olyan marketing és értékesítési eszközöket, megoldásokat használni, mint egy normál vállalkozás, normál biznisz esetében?

Az első folyamat, amit átnéztünk, felfrissítettünk, az a meglévő ügyfeleinek az ápolása. A kérdés az volt, hogyan tudja a meglévő vevőinél elérni, hogy újra vásároljanak tőle, hogy visszatérjenek hozzá, továbbajánlják őt.

A munka közben rájöttem, hogy igazából azok az eszközök, amikről beszélünk, például egy Onboarding folyamat (aminek az a lényege, hogy ha valaki vásárolt tőled, akkor ezt követően megtervezett lépéseken keresztül tudod eljuttatni oda, hogy aztán újra és újra vásároljon tőled, örömmel meséljen rólad és továbbajánljon), az ő bizniszében is ki lehet alakítani.

Óriási felismerés volt, ezt követően aztán záporoztak azok a megoldások, ötletek, tippek, amelyek más bizniszekben már bevezettünk. Például, hogyan lehet egy klub találkozót beépíteni egy automatizált értékesítési folyamatba, milyen email küldő, hírlevélküldő rendszereket érdemes használni, online vásárlást hogyan lehet megvalósítani, facebook közösséget, tribe-ot kialakítani.

Látszik, hogy itt is ugyanazok az elemek, nagyon-nagyon fontosak. Edukáld a vásárlóidat és építs bizalmat, kapcsolatot, ugyan úgy, mint egy normál vállalkozás termékénél vagy szolgáltatásánál. Az ügyfeled horizontját, látóterét, amit a termékedről, szolgáltatásodról tud, azt a te felelősséged, hogy kitágítsd.

Például amennyiben vásárolt tőled, akkor mutasd meg neki, hogy milyen egyéb terméked vagy szolgáltatásod van. Fontos, hogy még többet tudjon arról, hogy milyen problémákra tudsz megoldást adni, milyen hiedelmek, tévhitek vannak a piacon, milyen gyakori kérdések merülnek fel. Ez a fajta észjárás a bizniszed típusától függetlenül működik és szükséges. Azaz lehet mlm vagy sem, nem számít.

Nekem ez óriási felismerés volt és nagyon örülök neki, hogy belekezdtem ebbe a projektbe. Amennyiben te is szeretnél saját újravásárlói rendszert kialakítani a bizniszedben, akkor gondold azt át, hogy milyen lépéseket tudnál tenni ennek érdekében. Akár azzal, hogy edukálod az ügyfeleidet, azzal, hogy bemutatod a termékpalettádat azzal, hogy vevő problémákra nyújtasz megoldásokat.

Ehhez a témához ajánlom neked két könyvemet. Számtalan olyan példát, esettanulmányt, mintát fogsz találni, amely bemutatja hogyan és miként lehet újravásárlásra, továbbajánlásra ösztönözni az ügyfeleket.

Az Újravásárlás pszichológiája

A Rajongó Ügyfelek 

Sőt! Február elején lesz újra Legendás Ügyfélélmény Tervező nap.

Egy napos workshop keretében ki tudod alakítani a saját újravásárlás-továbbajánlásra ösztönző rendszeredet. Hamarosan jönnek a részletek!

Köszönöm szépen, hogy megnézted ezt a videót, ha érdekel, a könyveket mindenképpen rendeld meg, gyere majd el a workshopomra!

#legendasszolgaltatas #legendasugyfelelmeny #ugyfelsiker #legendaslife

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba