[Vevőelégedettség] A legendás idő

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

A legendás idő

Az idő pénz… Az idő nagy úr… Az idő minden sebet begyógyít… Mindenre lehet időt szakítani, csak akarni kell… Mindennek megvan a maga ideje… Rohan az idő…

Hát igen, az idő. A legeslegnagyobb rejtélyek egyike. Életünkben minden idő, kapcsolatunk az idővel mégsem kiegyensúlyozott.

Van, hogy kevés van belőle, és van, hogy sok. És van, hogy zavar minket, hogy időzavarban vagyunk. Vajon a Legendás Szolgáltatás milyen viszonyban van az idővel? Mennyire függ az Újravásárlás az időtől?

            Attól függ, vágjuk rá csípőből. És igazunk van.

Mert a különböző bizniszekben különböző formában tényező az idő.

Ami az egyiknél heti vagy havi visszatérés, újravásárlás, az a másiknál mindennapos is lehet. Elég, ha egy pillanatra összehasonlítjuk az összehasonlíthatatlant, a pékséget az autós webshoppal, a borászatot a hardverüzlettel, a mozit a könyveléssel. Az almát a körtével.

Adott biznisznek a saját idejében kell Legendás Szolgáltatást nyújtania.

Mint annak a redőnyösnek, aki egy kedves ismerősöm új lakásában építette ki az elektromos redőnyöket. Tizenegy évvel ezelőtt ugyanő készítette az ismerősöm korábbi lakásában a redőnyrendszert. Kapcsolatuk akkor még nem volt tudatos. Az ismerősöm látta valahol a telefonszámot, felhívta, a redőnyös kiment, felmérte, árajánlatot adott, megcsinálta. Az évek során aztán, amikor javítani, módosítani kellett, mindig elérhető volt, belátható időn belül dolgozott, sőt amikor egy sürgős esetet nem tudott vállalni, ajánlott valakit, akiben szakmailag megbízott, és akiben az ismerősöm nem is csalódott. Nem véletlen, hogy az ismerősöm nem csak rokonainak, barátainak ajánlotta, ajánlja őt, hanem még régi lakása új tulajdonosának is. Most pedig, amikor egy teljes rendszer kiépítésére volt szükség, az ismerősöm nem gondolkozott, elővette a jól ismert telefonszámot, és felhívta a „régi, jól bevált redőnyösét”.

            És ez így éppen olyan, mint egy mese. A redőnyösnek tizenegy éve van legalább egy Rajongó Ügyfele, az ismerősömnek pedig legalább egy Legendás Szolgáltatója, és mindketten szeretnék hinni, hogy ez már az idők végezetéig, pontosabban a saját idejük végéig így is marad.

—————————————————-

Te már csatlakoztál a Legendás Ügyfélélmény Kihívásomhoz?

Ha még nem, akkor itt gyere!

 

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba