???????? [Vevőelégedettség] A legendás kocsi

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

[Vevőelégedettség] A legendás kocsi

További hasznos tartalmakat itt találsz!

 

Lali „amerikás” fiú. Szereti a szabadságot, főleg azt a szabadságot, ami „Amerikából” Magyarországon látszik. Olyan szabad akar lenni, mint egy igazi „amerikai”.

Lali úgy dönt, belevág a legnagyobb szabadságba: büfét üzemeltet az út mellett, egy tavacska partján. Igen, éppen úgy, ahogy a nagyok az óceán túloldalán. A verdák jönnek-mennek az úton, meg-megállnak a büfénél, kinyújtóztatják a lábukat, esznek meg isznak valamit, aztán továbbállnak. A legjobb haverok ott lógnak Lalival, zajlik az élet, néha beesik valami bonyodalom, egy feszült esküvői menet, például, egy kis nő, egy kis üzlet, dől a lé, minden oké.

☝️ Vagyis csak lenne minden oké. Mert egyáltalán nem oké, ugyanis:

 

Rossz helyen van a kocsi.

 

Nem véletlenül ez az egyik legendás mondata az Üvegtigris* című filmnek. Hiszen a főszereplő lapos, langyos lötyögésének ez a kulcsa: a büfévé alakított lakókocsi nem túl könnyen észrevehető az útról, ezért a forgalom is csak olyan elegendő, bele nem bukik Lali, de egy centimétert se jut előbbre.

????️ Mondogatja neki mindenki, hogy rossz helyen van a kocsi, de Lali mintha nem tudná és nem is akarná elfogadni, hogy a vendégek nem jönnek be tömegével, nem válik legendás pihenő- és találkozóhellyé az ő kis megálmodott, „amerikai” öble, és hogy ennek talán tényleg az az elsődleges oka, hogy az úton autózók vezetés közben nem veszik észre a büfét.

A film végén persze Lali is megvilágosodik, kimondja ő is a mondatot, és nekiveselkedik, hogy kitolja a jó helyre a büféjét. Természetesen a haverok segítenek neki. Igen ám, de mi történik? Tolják és tolják és túltolják. Túljutnak a jó helyeken, rágurulnak az úttestre, és keresztben megállnak.

Sakk-matt a forgalomnak. Lali forgalmának is, hiszen jönnek a rendőrök. Akkor most mi van?

???? Az van, hogy a vágyak és az álmok nem csak csodálatosak, hanem fontosak, sőt szükségesek is. A vágyak és az álmok jelentik a jövőt, nélkülük nincs jövő. De önmagukban kevesek.

A vágyak és az álmok megvalósításához szükségünk van egy tervre. „A” tervre. Végig kell gondolnunk és meg kell terveznünk, hogy milyen lépésekben, milyen formában akarunk legendás szolgáltatást nyújtani, olyat, amit újravásárló, rajongó ügyfeleink lesznek.

És meg kell találni a megfelelő pozíciónkat is. Mert ha nem, akkor majd végső elkeseredésünkben csak egy még rosszabb megoldás jut az eszünkbe.

 

Neked jó helyen van a „kocsid”?

*    Írta: Bús Gábor Olivér. Rendezte: Rudolf Péter, Kapitány Iván.

 

További hasznos tartalmakat itt találsz!

#retentionjelentése #fogyasztóimagatartás #vásárlóiszokások #ügyfélélmény #onboardingfolyamat #ügyfélelégedettség #vevőielégedettségmérése #vevőelégedettség #kérdőív #élménytérkép #conciergecallcenter

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba