???? ???? [Vevőelégedettség] A Legendás szakember

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

???? ???? [Vevőelégedettség] A Legendás szakember

A lakásfelújítás jó dolog. Már amennyire. Van, amit meg tudok csinálni, de nem biztos, hogy egyszerre. És akkor könnyen elnyúlhat sokáig. Azt meg a család nem szereti. Igazuk van. Ezért összeszedjük magunkat, és szakembert hívunk.
A szakember megérkezik, körbenéz, kérdez. Mi mindent megmutatunk, válaszolunk, és kérdezünk. Mikor, meddig, mennyiért.

A szakember válaszol, mi nyelünk egyet, aztán kezet rázunk.

A szakember elmegy, mi állhatunk neki megszervezni az életet. Akkor hát ki hol alszik, mit hova tesz, hogyan használ. Mert mindent előre meg kell tervezni, szinte óráról órára el kell képzelni, mert nehéz lesz. Próbára teszi az idegrendszert. Tudjuk jól, minden fejben dől el.

A megbeszélt időpontra a lakás előkészítve, mi felkészülve. A megbeszélt időpontban embereivel és szerszámaival megérkezik a szakember. Elégedetten hümmög. Lepakol, és máris szervezi a munkát, adja a feladatokat. Közben tőlünk is elköszön. Az ajtón kifelé menet visszanézek: ugye jó ez a szakember? Ugye minden olyan lesz, amilyennek megbeszéltük?

És igen. A napok telnek, a munka halad, a család fárad. Mindenki várja a végét.

 

???? ???? A vége eljön. A megbeszélt időpontban. A lakás olyan, amilyennek szerettük volna. Az ára is annyi, amennyiben megegyeztünk. A szakember legendás szolgáltatást nyújtott.

Telnek az évek, megint összegyűlik ez-az, amit meg kellene csinálni. A legendás szakember nem ér rá, mi meg türelmetlenkedünk. Legyen egy másik, hátha ő is képes legendás ügyfélélményt nyújtani. Az eleje hasonlít, de aztán ezt is csinálja, azt is egy kicsit, nem ér rá mindig. Szerencsére gyorsan kapcsolok. Megköszönöm és kifizetem az eddigi munkáját. Amit tudok, befejezek. És egyeztetek a legendás szakemberrel. Szerencsére tud előbb jönni, tud gyorsan dolgozni.

És úgy lesz.

Ugyanaz történik, mint korábban. Tökéletes az újravásárlás. De most még azt is megtudom, a legendás szakembernek szinte csak újravásárlói vannak. Szerencsénk volt, hogy az első alkalommal olyan könnyen befértünk a rajongó ügyfelek közé. Nagy szerencsénk.

 

Neked hány rajongó ügyfeled van? És hány újravásárlód? Mit teszel, hogy legyenek?

További értékes infókat itt találsz: https://legendasszolgaltatas.hu/hasznos-tartalmak/ 

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba