????☕[Vevőelégedettség] A régi ügyfél és a változások

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

????[Vevőelégedettség] A régi ügyfél és a változások

További hasznos tartalmakat itt találsz!

————————————————————————————————————————————————————————

Egy régi barátommal legutóbb nem a megszokott helyen találkoztunk. Ez hétvégén talán nem lenne akkora hír, de hétköznap, amikor éppen csak beszélgetünk egy keveset a legfontosabb dolgokról, aztán hazamegyünk, magától értetődő, hogy a megszokott helyen, a megszokott asztalnál ülünk.

Kérdezem tehát a régi kedves barátomat, amikor egy másik helyre ülünk be, hogy mi a baj a törzshellyel. Annyira tele van, hogy egy tűt nem lehetne leejteni? Vagy felújítják, átalakítják? Vagy valami más a probléma? Persze jó hely ez is, ahol most vagyunk, be szoktunk nézni ide is viszonylagos rendszerességgel, de azért az a másik az igazi.

????️ Nincs semmi baj, mondja a régi kedves barátom, nyitva van, sőt még tele sincs, de rövid időn belül ketten is elmentek a megszokott csapatból, és most egy új srác van, aki olyan semmilyen, és ettől valahogy a hely sem az igazi.
Na de mi lehet a probléma, elrontja a rendelést, vagy lassú, esetleg nem tiszta? Mert hát milyen elvárásnak kellene megfelelnie egy pultosnak? Ha tisztességgel végzi a munkáját, a többi már csak rajtunk múlik.Alapvetően mindent jól csinál, tehát nem rontja el a rendelést, nem lassú, és tiszta is, természetesen, a hely is tiszta, voltaképpen semmi nem változott, és még sincs kedve az én régi barátomnak ott töltenie az idejét.

???? Igazi öreg törzsvendég vagy, nevetek, egy apró változástól már kényelmetlenül érzed magad, mi több, hisztizel és hűtlenkedsz. Miért nem adod meg neki a lehetőséget? Egy-két hét, és ő is meg fog ismerni téged, te is hozzászoksz, legközelebb már ott fogunk találkozni ismét.Rendben, te nyertél, mondja nekem a régi kedves barátom, biztosan igazad van. Valóban furcsa, hogy ha az ember igazi, régi törzsvendég, mások az elvárásai.

Igen, ennyi az egész, mondom neki, mindössze azért nyafogsz, mert az új ember az első napján nem tudta rögtön, hogy te ott szinte családtag vagy, mondhatni egy kicsit hazamész, ha betérsz. És mivel nem tudta, nem is úgy köszönt, nem úgy mosolygott, nem kaptad meg a kitüntetett figyelmet, a már-már baráti viszonyulást, az érdeklődő kérdéseket, hogy vagy, milyen napod volt és a többi.

???? Azt akarod mondani, hogy az zavar engem, hogy számára éppen ugyanolyan vagyok, mint a többi vendég? Hogy nincs kiemelt státuszom?

Pontosan, bólintok. Legalábbis egyelőre. És mivel nem te vagy ott az egyetlen törzsvendég, gondolj bele, milyen nehéz lehet ennek az új fiúnak észrevenni a különbségeket a vendégek között. Megtanulni, hogy kinek mi a kedvence, ki mit nem szeret, hol szeret ülni és hol nem. Nem egyszerű.
De hát végül is ez a dolga, mondja határozottan a barátom, én pedig megint bólintok.
De, ez is a dolga, természetesen. Csakhogy azért nem csak az újravásárlókra kell koncentrálnia, az új vendégek, az új vevők is fontosak. Mindenki fontos. Viszont ez már alapvetően nem az ő felelőssége, hanem a tulajdonosé.

A tulajdonosé?
❗️❗️ Igen. Az ő feladata és felelőssége meghatározni, hogyan akar Legendás Szolgáltatást nyújtani, milyen érintési pontokra fókuszál, miként akar Rajongó Ügyfeleket létrehozni. Persze a koncepciót meg kell ismertetnie a munkatársaival, tisztáznia kell a célokat és az elvárásokat. És ha véletlenül bent van, amikor te megérkezel, jó hangosan köszönnie kell neked, nem igaz?
Nagyot nevetünk.

Te követed, hogyan reagálnak régi ügyfeleid a változásokra?  

További hasznos tartalmakat itt találsz!

#retentionjelentése #fogyasztóimagatartás #vásárlóiszokások #ügyfélélmény #onboardingfolyamat #ügyfélelégedettség #vevőielégedettségmérése #vevőelégedettség #kérdőív #élménytérkép #conciergecallcenter

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba