[Vevőelégedettség] (több)PROFIT = ÜGYFÉLÉLMÉNY (nélkül nem fog menni!)

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

[Vevőelégedettség] (több) PROFIT = ÜGYFÉLÉLMÉNY (nélkül nem fog menni!)

További hasznos tartalmak: https://legendasszolgaltatas.hu/hasznos-tartalmak/
Halihó sziasztok sziasztok!

A héten képzeljétek el a Business Flownál jártam meghívott vendégként, és előadást tartottam az Ügyfélélmény és a Profit kapcsolatáról. Azaz miért kulcsfontosságú, hogy vállalkozás különleges élményben részesítse a vevőit. És miért tud ezáltal több profitot, több ügyfelet megtartani és szerezni, nagyobb hatékonyságú vállalkozást összeállítani vagy működtetni, illetve több szabadidőt szerezni akár önmagunknak, akár a munkatársaink számára.

Ezzel a témával kapcsolatban megosztottam két fontos észjárást, ami ahhoz kell, hogy ügyfélélményben tudjon gondolkodni egy vállalkozó és ezáltal sikerre vigye a bizniszét. Az egyik, a vállalkozások esetében az értékesítés az üzletkötés, mindig két ember között jön létre.

Ez nagyon-nagyon fontos dolog, mert hiába vállalkozó vállalkozóknak értékesítenek, attól függetlenül azokat a rendszereket, folyamatokat, azokat a lépéseket, amelyek lehetnek online-ok, azokat emberek tervezték meg, emberek gondolták ki, ők rakták össze, ők működtetik. Tehát alapvetően mindig ember és ember között jön létre az üzlet.

A másik fontos dolog, hogy sohasem az emberekhez kötődünk közvetlenül, hanem az emberekhez kapcsolódó érzéseinkhez. Ha arra gondolsz, hogy vannak olyan ismerőseid, barátaid, családtagjaid, akikre nem biztos, hogy olyan pozitívan vagy örömmel gondolsz. Mert olyan élmények, érzések kötődnek hozzájuk, amelyek nem biztos, hogy jók vagy számodra kellemesek. Ezzel szemben vannak olyan ügyfeleid, barátaid, csapattársaid, rokonaid, kapcsolataid, akikhez alapvetően pozitív érzések, jó élmények kötődnek, tehát mindig örömmel gondolsz rájuk. És ugyanez igaz a bizniszben is!

Miért fontos ezt a két észjárást megérteni?

Mert ha ezt tovább gondolod akkor ez azt jelenti, hogy azok a vállalkozások lesznek sikeresek, amelyek olyan élményeket, érzéseket, gerjesztenek, alakítanak ki a vevőinkben, leendő vásárlóikban, amelyek pozitívak, amelyek jók. Ezért fognak ott maradni, visszatérni hozzájuk, ezért fogják őket beajánlani. Így, ha olyan vállalkozást akarsz, amely több szabadidőt teremt számodra, hatékonyabb, eredményesebb, több profitot, több új ügyfelet vagy meglévő ügyfelet tart meg. Mindenképpen fontos egy ügyfél élményekben gondolkozz!

Hogyan alakítsd, ki hogyan indulj el ezen az úton?

Az egyik legfontosabb dolog, hogy akkor fogsz tudni különleges élményeket kreálni létrehozni, a vállalkozásodban a vevőinek, hogyha végig gondolod melyek azok az érintési pontok, mérföldkövek, amelyeken keresztül megy te vásárlód, te vevőd. Onnan kezdve, hogy veled kapcsolta került, egészen addig, amíg leszállítottad a termékedet, szolgáltatásodat, értékesítetted, illetve, hogyan követted után.

Ha ezek megvannak ezek az érintési pontok, mérföldkövek, akkor egyesével át tudod gondolni, hogy mit teszel, hogyan és milyen élmény tudsz nyújtani a vevőidnek. Mik azok a frusztrációk, problémák, vágyok, gondolatok, amelyek vásárlóid fejében léteznek és amelyekre megoldás tudsz adni. Akár egy termék, akár szolgáltatás formájában, egy értékesítési ajánlat vonatkozásában. Illetve milyen plusz pici csavart, “nem várt sütit”, különleges élményt, érzést tudsz hozzá adni.

Köszi szépen a figyelmedet és ha szeretnél ezzel a téma kapcsolatban, további hasznos és érdekes információt keresel, szeretnél hallgatni vagy nézni, olvasni akkor gyere a legendasszolgaltatas.hu oldalamra a Hasznos Tartalmak blogcikkekhez, ahol számos esettanulmányt fogsz megnézni, meghallgatni.
Köszi a figyelmedet minden jót!
Szia-szia!

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba