⚔️✋????[30 napos Ügyfélélmény Kihívás] #8

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

⚔️✋????[30 napos Ügyfélélmény Kihívás] #8

Szia, Szia!
Ez itt egy újabb kihívás videó, ami arról fog szólni, hogy hogyan tudsz különleges élményt nyújtani ajándékozás, céges ajándékozás alkalmával.

Én John Ruhlin-t követem, aki egy ajándékozási szakértő és a könyvében a következő történetet olvastam:
???? John Ruhlin megajándékozta egy ügyfelét egy különleges minőségű konyhakéssel, amikor lezárult a projektjük, A konyhakésbe belegravírozta az ügyfelének a nevét és egy köszönetnyilvánítást, majd ezt elküldte számára. Éveken keresztül nem találkoztak, majd évek után összefutottak egy buliban, ahol az ügyfelével újra találkozott és aki azon nyomban azt kérte tőle, hogy:
„Figyelj, gyere velem, mert be kell hogy mutassalak a feleségemnek.”
Odavezette a feleségéhez, a felesége pedig mikor megtudta, hogy ki ő, a nyakába ugrott és aztán elmesélte, hogy mi történt: A kés megérkezett az ügyfeléhez, az ügyfele pedig a férj, odaadta a feleségének ezt a kést, hogy használja a konyhában. És nemcsak, hogy különleges minőségű volt, hogy jó volt veled dolgozni, de az, hogy látta rajta, hogy az ő férjének a neve szerepel rajta, ez abszolút boldogsággal töltötte el.

❗ DE AZ IGAZÁBÓL LÉNYEGES AZ, HOGY TÖBB ÉV UTÁN IS EMLÉKEZTEK ERRE A KÜLÖNLEGES AJÁNDÉKRA, ERRE A KÜLÖNLEGES ÉLMÉNYRE.

Úgyhogy John Ruhlin azt tanítja az ajándékozás esetében, hogy ha megteheted, akkor az ügyfelednek a neve, a cég neve, a megszólítása vagy az a csapat, akivel együtt dolgozol, az szerepeljen rajta, nem pedig a te céglogód, a cégneved esetleg valamilyen céges gondolatod.
A második fontos, hogyha megteheted, akkor nemcsak a cégnek, hanem akár a család részére küldesz egy olyan különleges ajándékot, amivel aztán tényleg örökké beivódsz, megmaradsz a fejükben.
????️???? Szóval közeledik most a karácsonyi szezon, ahol már megint jönni fognak sorjában a különböző céges, logós ajándékok és ha ki akarsz tűnni, és tudom hogy nyilvánvalóan ez meló, plusz időt vesz igénybe, de hogyha a kiemelt ügyfeleidnek tényleg különleges élményt akarsz nyújtani, akkor ne a te céges logódat tedd rá, ne a te cégneved szerepeljen rajta, hanem ő szerepeljen rajta.

HA KÜLDESZ EGY KÜLÖNLEGES BÖGRÉT EGY ÜGYFELEDNEK, AKKOR AZ Ő NEVE LEGYEN RAJTA, AZ Ő CSAPATÁNAK A KÉPE LEGYEN RAJTA VAGY NÉVSORA LEGYEN RAJTA. ÉS HIDD EL NEKEM, HOGY ÉVEK UTÁN IS, MIVEL EZT HASZNÁLNI FOGJÁK – HISZEN GONDOLOM, ÉRTÉKES DOLGOT FOGSZ NEKIK KÜLDENI- ÉVEK UTÁN IS TE FOGSZ AZ ESZÜKBE JUTNI ÉS NEM FOGNAK ELFELEJTENI, HA ARRA A TÁRGYRA GONDOLNAK VAGY HASZNÁLJÁK VAGY ALKALMAZZÁK.

Köszi szépen a figyelmet, hamarosan jön egy újabb kihívás videó, az eddigi kihívás videókhoz és megvalósító segédletekhez kattints ide!

#retentionjelentése #fogyasztóimagatartás #vásárlóiszokások #ügyfélélmény #onboardingfolyamat #ügyfélelégedettség #vevőielégedettségmérése #vevőelégedettség #kérdőív #élménytérkép #conciergecallcenter #30naposelmenykihivas

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba