[Vevőelégedettség] A hely és az ügyfél

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

[Vevőelégedettség] A hely és az ügyfél

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy cukrászda.

Nagyon jó helyen volt ez a cukrászda. Idegenforgalmi szempontból forgalmas helyen.

Aranyos neve volt neki, és a nevével összefüggően voltak benne kerámiafigurák és marcipánfigurák is, tehát úgy-ahogy a koncepciót is fel lehetett fedezni. A kiszolgálás is megfelelő volt, tiszta volt, kulturált, a bejgliük pedig kimondottan finom volt, főleg frissen.

Szerettünk ebbe a cukrászdába járni, mégis sokszor tűnt úgy, hogy nincsenek benne elegen, hogy kevés a vendég, az ügyfél – rajtunk kívül.

Aztán meg is szűnt a cukrászda. Helyére egy étterem költözött.

Már korábban, amikor még csak kevés volt a vendég, de legalább akadt, szóval már elég régóta gondolkodtam ezen a szegény cukrászdán.

Arra jutottam, hogy elhibázott volt a koncepció. Olyan nevet és „hangulatot” választottak, ami alapján, bárhol lehettek volna az országban. Ami sok esetben nem akkora baj, de az ő helyzetükben végzetesnek bizonyult.

Gyönyörű hegyek, csodás erdőség, vízesés, aranyos vadállatok, híres ősemberbarlang és lovak, ménes hívta s hívja a pihenni és kikapcsolódni vágyókat, akiket nem tudott érdekesen megszólítani a cukrászda. Nem volt egyetlen marcipán paripa vagy lovaskocsi se, nem volt kőbalta-torta, se medvetalp, se fatörzs. Mennyi érdekes és izgalmas édességgel lehetett volna becsábítani a sétálókat, hiszen ezen a helyen megváltozik az idő, mindenki lassabban, nyugodtabban közlekedik. Vagyis könnyebben bólint egy megfelelő ajánlatra, szívesen vesz jó fantázianevű fagyit vagy sütit a gyerekének, sőt magának is. És ha elégedettek, másnap is jönnek, holnapután is, és visznek haza a többieknek, lám, milyen vagány helyen is voltak.

Furcsa, hogy soha senkinek nem jutott eszébe, hogy legalább egy kicsit változtatni kellene.

Valószínűleg csak el kellett volna indulni ezen az úton, eleinte amúgy is elég lett volna néhány apróság, amiket egyre többen akartak volna megkóstolni. És akkor nem csak a falatok, de a hír is szájról szájra járt volna, hogy az Ősember Cukrászdában idén van mamutagyar .

Te ismered a helyedet?

Hasznos és érdekes tartalmakért kattins ide!

#retentionjelentése #fogyasztóimagatartás #vásárlóiszokások #ügyfélélmény #onboardingfolyamat #ügyfélelégedettség #vevőielégedettségmérése #vevőelégedettség #kérdőív #élménytérkép #conciergecallcenter

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba