[Vevőelégedettség] Csak még egy érintési pont

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Csak még egy érintési pont

És akkor Columbo hadnagy elköszön, az ajtó felé indul, tán ki is lép rajta, aztán váratlanul megáll, visszafordul, és azt mondja: „Csak még egy kérdés!”

           Pedig a gyilkos már épp kezdett megkönnyebbülni, hogy ügyesen válaszolt a furcsa hadnagy furcsa kérdéseire, hogy az alibije tökéletes, hogy végre megszabadul Columbótól.

De nem, ez a „Csak még egy kérdés!” vészjósló, a hadnagy visszasétál, és egy látszólag apróságnak tűnő eseményről vagy tárgyról faggatja a gyilkost, aki ettől zavarba jön, mert erre nem volt felkészülve. Persze nem is lehetett, mert nincs tökéletes bűntény, mindig vannak árulkodó érintési pontok. Columbo meg is találja őket, és oda csap, ahol a legjobban fáj – nem csak a hadnagy legendás, hanem az általa nyújtott szolgáltatás és ügyfélélmény is.

           Én ügyfélként szeretek kérdezni. És szeretem, ha válaszolnak nekem. Mert ha válaszolnak, abból beszélgetés kerekedik, a beszélgetésből vásárlás, több beszélgetésből pedig több, vagyis újravásárlás.

Viszont történhet az egész fordítva is. Mint legutóbb, egy legendás cukrászda kerthelyiségében, ahol kicsit bizonytalanul rendeltem kávét, a kedves felszolgálóhölgy megérezte a bizonytalanságomat, és finoman rákérdezett, hogy biztosan egy egyszerű kávét kérek-e.

 Nem, nem azt kérek, mert megvilágosodtam. Tényleg egy hosszú kávét akarok inni.

Persze történt már ilyen korábban is. Egy távoli városban a pincérrel együtt találtuk ki, hogy mit vacsorázzam. Én kérdezgettem őt, mit ajánl, elmondta, aztán meg ő kérdezgetett engem, mit szeretnék enni. Az egy tökéletes vacsora volt. Ha a közelben lenne az az étterem, a rajongó ügyfelük lennék. A cukrászdának egyébként az vagyok.

Te felteszel még egy kérdést az ügyfelednek – és az ügyfeled szívesen kérdez téged?

#retentionjelentése #fogyasztóimagatartás #vásárlóiszokások #ügyfélélmény #onboardingfolyamat #ügyfélelégedettség #vevőielégedettségmérése #vevőelégedettség #kérdőív #élménytérkép #conciergecallcenter

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba