[Vevőelégedettség] Hogyan értékesíts újra és nyújts ügyfélélményt a meglévő vevőidnek?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Hogyan értékesítést újra és nyújts ügyfélélményt a meglévő vevőidnek?

Halihó, halihó! Sziasztok, sziasztok!
Üdvözlök mindenkit, aki nyaral vagy éppen dolgozik. Tombol a nyár, de hát nyilván nincs megállás.

A múlt héten voltam az egyik ügyfelemnél, akivel már tényleg hónapok óta együtt dolgozunk. És az egyik fontos közös célunk az, hogy új ügyfelekhez jusson el, még több profitot, bevételt tudjanak elérni.

Föltettem neki azt a kérdést, hogy a meglévő vevőivel mi újság. mit csinálnak, egyáltalán hogyan vásárolnak, vagy egyáltalán mennyi időt töltenek mondjuk az értékesítők a meglévő vevőkkel?

Nos, gyorsan kiderült, hogy igazából pontos összeállítás nincsen, ezért csináltak egy gyors összegzést, egy Excel táblát, amivel fölvezették lényegében a 2017, 2018, 2019-ben megtörtént tranzakciókat és a hozzájuk tartozó ügyfeleket. És hát kiderült, hogy egy közel egy ezres listából egy jó 30-40 % az 2017-ben, 2018-ban vásárolt, de 2019-ben egyáltalán semennyit.

Mit csináltunk?

Nos adta magát egyből a lehetőség, hogy oké, akkor gyorsan rendezzük ezeket sorrendbe. Nézzünk valamilyen bevétel, prioritás szempontokat, mondjuk a mérete, hogy milyen termékre lehet affinis, hogy milyen régi ügyfél, mekkora összegben vásárolt korábban, milyen típusú termékeket.

Egy a lényeg, hogy gyorsan készült belőle egy lista és azonnal ki lett adva az értékesítőknek és már az első telefonhívásoknál nagyon sok pozitív visszajelzés, rendelés érkezett, pontosan azért, mert a vevők egyértelműen azt érezték, hogy igen ők fontosak, törődnek velük és hogy nem hagyják el lényegében vagy nem engedik el a kezüket.

Úgyhogy nagy tanulság neked is, hogy itt a nyár kellős közepe, nézd meg, hogy a meglévő vevőidet, nézd meg azt, hogy mit csináltál velük ebben az évben vagy mit csináltál az elmúlt évben velük. Vagy kik azok, akik mondjuk egyszerűen semmilyen tranzakciót nem bonyolítottak le 2019-ben.

És vedd föl velük a kapcsolatot, hogy egyáltalán kérdezd meg, hogy mi újság, miben tudsz nekik segíteni. Van-e olyan projekt, amiben elakadtak vagy kihívásuk és arra te tudsz-e valamilyen megoldást nyújtani.

További hasznos cikkekért kattints ide!

Köszi szépen a figyelmet. Hajrá! Jó pihenést mindenkinek, aki nyaralni megy és kitartást, aki pedig dolgozik. Sziasztok, sziasztok! Hamarosan folytatjuk. Hello, hello!

#retention jelentése #fogyasztói magatartás #vásárlói szokások #ügyfélélmény #onboarding folyamat #ügyfélelégedettség #vevői elégedettség mérése #vevőelégedettség #kérdőív #élménytérkép #conciergecallcenter

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba