☕???? [Vevőelégedettség] Ügyfélélmény másképpen

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

???? [Vevőelégedettség] Ügyfélélmény másképpen

Tudtad-e azt, hogy az ügyfeleid illetve a leendő ügyfeleid, már akkor véleményt nyilvánítanak rólad, mikor még nem is vásároltak tőled, sőt még fel sem iratkoztak hozzád:

Jason Friedman-nek van az a fantasztikus tanítása, amiben azt mondja, hogy azok a leendő vevőid, feliratkozóid, akik még nincsenek ott a listában, nem nyitották ki a pénztárcájukat, ők is már valamilyen véleményt, valamilyen érzést kötnek hozzád

Nos, hogyha ez így van, akkor az az alapvető feladatod, hogy ezen dolgozz és azon gondolkozz, hogy mit tegyél annak érdekében, hogy ez az élmény pozitív legyen, hogy szimpatikus legyen, hogy bizalomépítő legyen.

Egy érdekes sztorit fogok veled most megosztani. Pár órával ezelőtt történt, úgyhogy friss az egész. Kedves barátommal, Pető Bencével kávéztunk a Kecskeméti utcában. Egy nagy kávéhálózatnak az egyik kávézójában és egyik pillanatról a másikra, tök sötét lett. Tök sötét lett olyan szinten, hogy egymást nem láttuk, még jó, hogy fény volt kint. Azt vettük észre, hogy a pultos lány futkározik a kávézóban és mindenkinek annyit mondott, hogy technikai okok miatt bezárunk, kérjük távozzanak.

???? Ekkor jutott eszembe az, hogy te fel vagy-e készülve az ilyen rendkívüli helyzetekre. Annyi történt illetve azt láttuk, hogy egy ELMÜ-s munkatárs megérkezett a kávézóba, majd bizonyos papírok átadását követően távozott és a kettő között nagy valószínűséggel, lekapcsolta a főkapcsolót. Hogy mi áll ennek a hátterében, én azt nem tudom, nem is akarok ezzel kapcsolatban ítélkezni, de az mindenképpen furcsa volt, hogy igazából látszott, hogy ez a munkatárs abszolút nincsen felkészítve erre a különleges helyzetre és hát én valószínűleg már többet nem fogok ebbe a kávézóba menni ezek után. De hogy mi az az élmény, érzés, ami megmarad ezt követően, nyilvánvaló nem pozitív és nem megnyugtató.

Tehát itt jön a nagy kérdés hogy te, a saját ügyfeleiddel, a saját vevőiddel kapcsolatban, odafigyelsz-e olyan rendkívüli helyzetekre, különleges helyzetekre, mint például lehet, hogy egy tartozás miatt, kikapcsolták ennek a kávézónak az áramellátását és mindenkit ezért ki kellett küldeni. Lehetett-e volna másképpen megoldani? Biztos lehetett volna. Például azt is megtehette volna a munkatárs, hogy a lekapcsolás előtt mindenkit megkér, hogy távozzon a kávézóból és talán ezt a fajta kellemetlen érzést még lehetett volna ezzel csökkenteni.

☝️ Egy a lényeg, hogyha ügyfélélményben gondolkodsz, akkor már egyrészt fontos látnod, hogy már mielőtt feliratkoznak, mielőtt felteszik a kezüket, mielőtt kinyitják a pénztárcájukat, valamilyen véleményt alkotnak rólad, valamilyen érzésük, élmény kapcsolódik hozzád.

Ha pedig odaérkeznek hozzád, akkor ezt az élményt el tudod rontani, tudod növelni, Hogyha ez így van, akkor pedig azt gondom, alapvető feladatod, hogy komponáld meg előre, döntsd el azt hogy, milyen élményt, milyen érzéseket, milyen értékeket akarsz nyújtani a vevőidnek, az ügyfeleidnek.

Köszi szépen a figyelmet, minden jót a továbbiakban!
Sziasztok, sziasztok!

 

További hasznos tartalmakat itt találsz!

#retentionjelentése #fogyasztóimagatartás #vásárlóiszokások #ügyfélélmény #onboardingfolyamat #ügyfélelégedettség #vevőielégedettségmérése #vevőelégedettség #kérdőív #élménytérkép #conciergecallcenter

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba