[Vevőelégedettség] Boldog és visszatérő vásárlók

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Vevőelégedettség] Vásárlói élménytervezés = boldog és visszatérő vásárlók

Te mit gondolsz, fontos megtervezni a vevőiddel való kapcsolatodat?

Hogyan vásároljanak tőled, milyen legendás élményekben legyen részük, és mit mondjanak rólad az ismerőseiknek, miután kiléptek a boltodból?

A múlt héten két különleges élménnyel lettem gazdagabb.

Egy private banki ügyféltalálkozón jártam, a Szépművészeti Múzeumban. Bár én nem vagyok rendezvényszervező, mégis azt figyeltem, hogyan gondolhatták, tervezhették meg eseményt, melyek lehetnek a főbb érintések. Kíváncsi voltam arra, hogy melyek lesznek azok az élménypontok, amelyeket örömmel fogok hazavinni. Nem csalódtam, szuper volt!
Amennyiben jártál már az IKEA önkiszolgáló pénztáránál és próbáltál áfás számlát kiállítani, akkor lehet, hogy neked is hasonlók a tapasztalataid.
Milyen érzés volt vásárlóként ott állni, és „bénázni”?
Egyszerűen rossz, nem jó.
De miért is?
A videómból kiderül!

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba