[VEVŐELÉGEDETTSÉG] Vásárolni, újravásárolni, de hol is?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Nem érhető el leírás a fényképhez.

[VEVŐELÉGEDETTSÉG] Vásárolni, újravásárolni, de hol is?

Néha muszáj nagybevásárolnom.
Mondjuk péntek délután vagy szombat délelőtt.
A nagybevásárláshoz egy nagyobb áruház kell, ahol mindent lehet kapni. Vagy majdnem mindent. És viszonylag közel van. Elég közel ahhoz, hogy ne félnapos program legyen a bevásárlás.

Aztán amikor belépek, már bánom. A polcok közötti folyosók tele vannak hatalmas dobozokkal. Üressel is, telivel is. Legalább három-négy dolgozó pakolja a termékeket. De nem az elfogyott árut pótolják, nem. Mintha a raktárukban nem lenne hely, és ami jön a teherautóval, rögtön ki is kellene tenniük. Sokszor alig lehet elférni közöttük. Mintha szándékosan el akarnák kedvetleníteni a vásárlót, mintha akadályozni akarnák a nyugodt vásárlást. Nem meglepő, hogy az összetúrt, összekevert áruhalmazokat sem teszik rendbe, és hogy a húsok a mélyhűtő mellett várják, hogy végre a helyükre kerüljenek.

Ilyenkor mindig eszembe jut a régi lakás melletti kisbolt, amit egy házaspár vitt. Ha már nem mentem el külön a henteshez vagy a piacra, akkor sem fárasztottam magam a bevásárlóközponttal vagy valamelyik bolthálózattal, hanem abban a kisboltban vásároltam.

Az első belépéskor eldőlt, hogy visszatérek. Hogy itt fogok rendszeresen vásárolni. Még akkor is, ha az ilyes kisboltok kicsit drágábbak, mint a nagy áruházak, nincsenek hatalmas akciók. És talán nem olyan széles az áruválaszték. És ha később mentem, el is fogyhatott, amit vettem volna. Vagy csak véletlenül lemaradt a megrendelőlistáról.

Az idők során jóismerősök lettünk, ha nem mentem egy-két napig, már „aggódtak”, s ha zárva voltak, hiányoztak. A történet úgy ért véget, hogy elköltöztünk: én is és ők is. Bízom benne, hogy jól vannak.

KÉRDÉS:
Neked hány olyan vásárlód van, aki miattad vagy a munkatársaid miatt jár vissza (újra)vásárolni? Mit teszel, azért nap, mint nap, hogy meg is maradjanak nálad?

További hasznos és érdekes tartalmakat itt találsz!

#retentionjelentése #fogyasztóimagatartás #vásárlóiszokások#ügyfélélmény #onboardingfolyamat #ügyfélelégedettség#vevőielégedettségmérése #vevőelégedettség #kérdőív #élménytérkép#conciergecallcenter

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba