[Vevőelégedettség] Ügyfél vagyok – rendelhetek?

[Vevőelégedettség] Ügyfél vagyok – rendelhetek?

 

Dolgos és eredményes napok után jólesik egy szabadnap. És jólesik az otthonmaradás is. Odakint úgyis sűrű eső zuhog makacsul.

Úgyhogy elő a számítógépet egy kis ebédrendelésre!

De nem megy. Próbálom egyszer, kétszer, háromszor. Kezdek éhes lenni.

Minden hiába, a rendszerben valami hiba van.

Felhívom az ügyfélszolgálatot. Elmondom a hibát, aztán rendelek.

A hölgy jelzi, hogy telefonon nem lehet, csak interneten keresztül.

Hm. Spontán piackutatást végzek, vagyis megkérdezem, egyedül vagyok-e a problémával.

Természetesen nem, elég sokan jelezték, már javítják, még egy kis türelmet kérnek, köszönik a megértést.

Leteszem a telefont. Újrapróbálkozom a neten, és végre sikerül rendelni, vagyis megint majdnem kerek a világ.

De azért elgondolkodom. Például az utazók hogyan rendelnek? Vagy olyan jól megy ennek a cégnek, hogy abból a szegmensből nem is kellenek neki új ügyfelek? Ilyen sok újravásárlójuk van?

Erről meg eszembe jut a múltkori esetem a telefontokkal.

Vettem egy új telefont. Gondoltam, veszek hozzá egy nem csak erős, de mutatós tokot is. Megkerestem a megfelelő webshopot, és rendeltem.

Amikor megérkezett, kibontottam a borítékot, és rögtön láttam, hogy nem, nem ezt rendeltem. Természetesen azonnal telefonáltam.

Az ügyfél-„szolgálatos” hölgy a megfelelő adategyeztetések után kiderítette, hogy nincs náluk olyan tok, amit én rendeltem. Arra nem tudott válaszolni, hogy akkor miért nem jelezték, miért küldtek egy egészen más típusút. Megegyeztünk, hogy az árat visszatérítik, amint visszaadtam a küldeményt. Küldenek futárt is, majd szólnak.

Két nap múlva hívtam őket, hogy mikor tervezik a futárt küldeni. Ugyanazzal a hölggyel beszéltem, aki elmondta, hogy a futár kétszer is volt már.

Igyekeztem kulturált vevői magatartást tanúsítani, és türelmesen elmagyaráztam, hogy talán elnézik nekem, ha nem a lakásomban csücsülök reggeltől estig arra várva, hogy a futár becsöngessen. Ráadásul azt sikerült berögzíteniük, hogy a csomag nem volt előkészítve, ahelyett, hogy nem voltam itthon.

Hát, egy percig egy elég céltalan vita zajlott, aztán fújtam egyet, és az ügyfélszolgálatos hölgy is megrázta magát, tehát megegyeztünk egy másnapi időpontban, így végül minden a helyére került.

Csöngettek!

A futár az, meghozta az ebédemet. Ránézek az órára, körülbelül harminc percet ígértek, és be is tartották, szuper! A legendás szolgáltatáshoz már csak az a fránya telefonos rendelés kellene talán.

KÉRDÉS:
  • Te hogyan kezeled a vevőid panaszait a vállalkozásodban?
  • Az ügyfélszolgálatod előre kialakított folyamatok szerint működik vagy adhoc módon?
Írd meg kommentbe a válaszod, kíváncsi vagyok a véleményedre!

#legendaslife #ugyfelelmeny #legendasszolgaltatas #elmenyalapuertekesites #tojjad

Érdekel a közös munka?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és 1 munkanapon belül visszahívunk. A rövid telefonos beszélgetésnek nincsen díja.  Mesélj a projektedről és mi felvesszük veled a kapcsolatot.

Lépj velünk kapcsolatba