2012-ben volt egy bankos belső hirdetés, hogy facilitátort keresnek customer experience tréningekhez. Ez 2012, a válság utáni időszak, azért találta ki a bank, mert a belső morál nem volt az egekben, egy elég negatív spirálban volt az egész hangulat. Akkor azt gondolták, hogy egy ilyesfajta tréninggel majd el lehet indulni fölfelé. Én pedig jelentkeztem.

Ott több mint ezer embernek a tréningjén, 60-70 fős csoportok voltak, és volt egy facilitátor csapat, én is tagja voltam, hétfős csapat, megérkezett a 60-70 ember, akkor vetésforgóban mindig mindenkivel foglalkozott, kiscsoportos, nagycsoportos foglalkozásban. Innen jött a customer experience, és a legendás ügyfélélmény, legendás szolgáltatás ott kezdett kialakulni, végül 2014 után, 2015-16 környékén, amikor a cég is megalakult Legendás Szolgáltatás néven, akkor már egyértelmű volt, hogy az ügyfélszolgálat, az ügyfélkiszolgálás és az értékesítés ötvözete ez a fajta észjárás, gondolkodás.

GYERE ÉS CSATLAKOZZ A 30 NAPOS LEGENDÁS ÜGYFÉLÉLMÉNY KIHÍVÁSOMHOZ!

Jason Friedman, az USÁ-ban az egyik legnagyobb, legismertebb customer experience-guru, lényegében tőle kezdtünk el tanulni. Egyébként nagy kultúrája van ennek az USÁ-ban, én is követtem azokat a személyeket, akik ezzel foglalkoznak. Ez volt az alapja az egésznek. Aztán beletettük, amit mi tudunk, amit mi tudunk hozzáadni, és ebből alakult ki ez az egész gondolkodás, észjárás, tevékenység, stratégia, tervezés.

TOVÁBBI HASZNOS TARTALMAKAT ITT TALÁLSZ, NÉZZ KÖRBE!