Kíváncsi vagy arra, hogy azok a vállalkozások, ahova folyamatosan jönnek az érdeklődők, ahol rendszeresen vásárolnak az ügyfelek, ahol visszatérnek, újra és újra költenek náluk, hogy ők mit tesznek ezekkel az érdeklődőkkel, ezekkel a vásárlókkal nap mint nap?
A titok nem más, mint az, hogy azon dolgoznak, hogy az ügyfeleiket sikeressé tegyék.
Ugye erről már számtalanszor hallottál, hogy alapvetően azok a cégek lesznek sikeresek, akik az ügyfeleik sikeréért dolgoznak. Mit is jelent ez?
Ahhoz, hogy az ügyfeled sikeres legyen, három fontos dolgot kell megtenned.
- Azok a vevők, azok az érdeklődők, akik megérkeznek hozzád, számukra olyan hasznos és értékes dolgot adjál, amivel őket tudod támogatni.
- Olyan ügyfélélményt, legendás élményt tudjál kialakítani az érdeklődőid, a vásárlóid körében, amiről aztán őszintén mesélnek a barátaiknak, ismerőseiknek, és nyilván építik majd azt a bizalmat, ami köztetek van.
- Olyan eredményhez juttasd el, vagy olyan eredményt nyújtsál számára, ami segít abban, hogy elérje a célját.
Összefoglalom, mit tegyél:
Folyamatosan hasznos és értékes dolgot adsz számára, különleges élményben részesíted, és támogatod azt, hogy elérje az eredményét, a célját, megvalósítsa azt, amit ő meg akar valósítani – ezáltal tudod sikeressé tenni az ügyfeleidet.
Ha kíváncsi vagy rá, hogyan tudod a saját bizniszedben ezt kialakítani, hogy mitől lesznek ezáltal új vevőid, mitől lesznek folyamatosan érkező érdeklődőid, akkor kövesd a videósorozatomat, amivel lépésről lépésre meg fogom neked mutatni, hogy mit tegyél.
———————–
További hasznos infókat itt találsz a 30 napos ügyfélémény kihívásomban: https://legendasszolgaltatas.hu/30-napos-ugyfelelmeny-kihivas/
Legutóbbi hozzászólások