Megmutatom azt az egyszerű módszert, amellyel gyorsan és egyszerűen meg tudod mérni a vállalkozásod aktuális állapotát.
Kíváncsi vagy arra, hogy mit gondolnak az ügyfeleid a szolgáltatásodról, hogyan értékelik a vevőid a munkatársaid hozzáállását, szakmai felkészültségét, netán azt akarod megtudni, hogy egy kampány során miért nem vettek az ügyfeleid a termékedet vagy éppen miért?
Azért imádom ezt mérési eszközt, mert könnyedén be tudod építeni a bizniszed mindennapjaiba. Azaz, használatod naponta, hetente, havonta, negyedévente…rajtad múlik, hogy mikor és milyen adatra van szükséged.
Azt gondolom már hallottad, hogy az fejlődik, amit mérsz!
Ez tényleg segíteni fog, én is használom folyamatosan. Ez is abban segít, hogy napról napra egy kicsivel jobbak legyünk! 🙂
Legutóbbi hozzászólások