Egy apró lépéssel is már óriási élményt tudsz adni a vevőidnek, amivel nemcsak lenyűgözöd őket, de növeled a kosárértékedet is!
Elkerített, hálóval körbevett foci és kosárpálya a bolton belül! Óriási! És ennek mi a köze a vállalkozásodhoz?
[ÚJ ÉLMÉNY] Egy szuper ügyfélélmény példa, amiből Te is rengeteget tudsz tanulni!
———————————————————————————–
A családdal gyakran járunk a Dunakeszin található Decathlon áruházba. A gyerekek imádják, mert szinte mindent ki lehet próbálni, megfogni, eldobni, felszállni és gurulni vagy belerúgni. Vince fiam különösen kedveli a helyet, főleg a focilabdák és a kosárlabdák miatt.
Ilyenkor mindig levesz egy labdák a tartóról és kipróbálja, kapura lő vagy kosárra dob. Minden rendben egészen addig, amíg a heves gyermeki játék közben elgurul az áruház polcai alá, fölé leverve a többi terméket vagy nekirepül egy vásárlónak, a másik gyereknek, de az is előfordult, hogy ránk szóltak a dolgozók, hogy nem a megfelelő tesztlabdát használta a gyerkőc (szegények, én nem tudom, hogy a munkaidejük hány százalékát töltik visszapakolással.
Összegezve tehát van probléma, ami frusztrálhatta az áruház dolgozóit. És mi lett a megoldás?
Nem megszűntették, szigorították a lehetőségeket, feltételeket, nem zárták le a polcokat, nem állítottak minden kritikus helyre biztonsági őröket, hanem megoldották. Egy olyan élményű megoldással, amellyel jelentősen csökkentették a korábbi problémákat is!
Csináltam egy képet, és ahogy látod kialakítottak egy dühöngőt! Odarakták azokat a labdákat, amiket lehet használni, tesztelni, csináltak focis és kosaras játszó helyet, ahol a gyerek koncentráltan tudnak kikapcsolódni.
A labda nem gurul el, azok a labdák kopnak, amelyeket előre kiválasztottak a boltban, minden egy helyen marad, a látogatókat kevésbé veszélyeztetik a szabadon szálló „zsugák”. És dolgozóknak is kevesebbet kell pakolni.
A gyermekeim imádták, alig tudtam elhozni őket! ?
És mit tanulhatunk mi ebből vállalkozók?
Szerinted a Te vállalkozásodban van olyan szolgáltatás, amiről tudod, hogy kedvelik, szeretik a vevőid, de a keretek ahogy működik nem jó? Ahogy csinálod, azt nem szereted?
Megszüntetheted vagy tovább fejleszted és növeled az ezzel járó ügyfélélményt és ezzel a kosárértékedet is?
Legutóbbi hozzászólások